vineri, 25 mai 2012

Camatar de zambete

....este Valeriu Butulescu(n.9 februarie 1953) cel ale carui aforisme  ne  smulg  mii de zambete. Am gasit o poezie care poarta titlul "Camatarie"  de unde mi-a venit ideea sa-i spun camatar de zambete :


Am un râs sănătos
mi s-a permis chiar
să împrumut zâmbete
                                                                     
au şi venit câţiva
i-am ajutat să-şi monteze zâmbetele
pe colţul gurii
au plecat fericiţi
lăsându-mi garanţie
câte o lacrimă


dar le-am spus
să le aducă repede înapoi

că mâine
e sfârşit de săptămână
şi multă lume
vrea să zâmbească.


Si cateva aforisme:

Mă întrebaţi dacă exist cu adevărat? Habar n-am. Certificatul de naştere l-am pierdut. Păstrez însă o chitanţă, tăiată de preot la botez.

Încep să mă simt clasic. Toţi mă cunosc, nimeni nu mă citeşte.

După Revoluţie mi-am actualizat câteva aforisme. Am înlocuit sintagma "Dracul ştie" cu pioasa formulare "aşa vrea Dumnezeu".

Am descoperit un aforism al meu, aproape identic, la Schopenhauer. Ah, neamţul acesta este insuportabil!

Am mult curaj, dar mi-e frică să-l folosesc.

Cum o să-mi dau duhul? Desigur, printr-o vorbă de duh.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu