joi, 31 mai 2012

Aici nu se fumeaza !

N-am inteles niciodata de ce s-au apucat femeile de fumat  si de ce barbatilor le plac femeile care fumeaza....
Aveam o colega de birou care a trait la tara pana la varsta maturitatii  si pe care am intrebat-o cum de s-a apucat de fumat ,convinsa fiind ca la tara principiile de viata sunt mai sanatoase si  regulile de morala sunt altele,mai stricte decat cele din oras.Raspunsul ei a fost :"Dar,ce, eu trebuie doar sa muncesc ?" Deci pentru ea tigara era  ca o rasplata pentru munca ? Nu stiu....

Cred ,totusi,ca femeilor le este mai usor sa se lase de fumat decat barbatilor...Asa cred eu ca sunt mai ambitioase, asta vazandu-se si din preocuparea lor de mentinere a siluetei.
Am citit pe undeva ca in Noua Zeelanda s-a incercat sa se reduca consumul de tigari in penitenciare oferindu-le detinutilor morcovi in loc de tigari.
Deci ,doamnelor,nu trebuie sa o luati ca pe o masura de restrictie ,dar morcovii sunt mult,mult mai sanatosi decat tigarile  si va ajuta si sa va mentineti silueta.
Si  mai ales ca au aparut morcovii noi   si  se gasesc de diferite culori :



Deci,in pauza de tigara  mancati un morcov sau faceti o prajitura cu morcovi .Gasiti o gramada de retete pe internet si iata cum arata (asta are si migdale si e delicioasa) :



Gata,ajunge una caci ingrasa!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu