duminică, 27 noiembrie 2011

Steaua Marianei Mihut


Astazi Mariana Mihut si-a primit binemeritata stea pe Aleea Celebritatilor din Piata Timpului din Bucuresti pentru intreaga sa cariera.

Nu pot sa-mi iert ca mi-a scapat ziua ei de nastere....De fapt Wikipedia e de vina ca n-a trecut-o acolo la "Nasteri" in pagina zilei de 7 noiembrie.Trebuie sa ajutam Wikipedia sa nu mai existe astfel de scapari...

Incerc sa-mi repar greseala si am sa postez aici cateva fotografii pe care le-am scanat dintr-un program al Teatrului Lucia Sturdza Bulandra pentru spectacolul cu piesa "Valentin si Valentina" de Mihail Roscin (in traducerea Irinei Vrabie),spectacol care a avut premiera la Bucuresti in 1972 si cu care trupa teatrului a fost in turneu si la Oradea.In rolurile principale :Mariana Mihut - Valentina si Florian Pitis - Valentin.Priviti ce tineri si frumosi erau,iar talentul lor se recunoaste si din fizionomiile pe care le au in aceste poze alb-negru:






Cat despre piesa autorul a spus pentru premiera bucuresteana:"am scris aceasta piesa cu credinta ca dragostea exista,ca tineretul de astazi aspira spre puritate".

Dar,oare, tineretul de astazi spre ce aspira ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu