duminică, 6 noiembrie 2011

Placeri duminicale....

Alex Stefanescu (sa-i uram "La multi ani !") va aminteste intr-un interviu 10 placeri pe care majoritatea dintre noi le-am uitat(sau nici nu le-am stiut) si pe care m-am gandit sa vi le scriu aici ,acum, duminica asta ,ca poate gasiti ragazul sa le incercati( macar o parte din ele):
1.Placerea de a te uita la cerul instelat.
2.Placerea de a citi in singuratate poezie.
3.Placerea de a-ti atinge genele de genele iubitei.
4.Placerea de a-ti strabate tara si a incerca sa o cuprinzi in mintea ta.
5.Placerea de a risni cafea la o rasnita manuala, de alama.
6.Placerea de a face un foc pe camp si a-l privi.
7.Placerea de a bea apa dintr-o galeata de lemn, abia scoasa din adancul unei
fantani cu cumpana.
8.Placerea de a auzi in linistea noptii fornaitul calului in grajd.
9.Placerea de a nu te uita la televizor.
10.Placerea de a merge descult prin iarba..

(Din:www.psychologies.ro/Dezvoltare-personala/Alex-Stefanescu-Omul-este-un-animal-hedonist-514489)

Hai sa le analizez din punctul meu de vedere:
1.N-am uitat.Uneori deschid fereastra ,ma uit la stele si apoi o inchid la loc.
2.Asta fac destul de des si-mi place.
3.Nu mi se mai potriveste....
4.Cam greu....
5.Ce simplu e sa desfac punga si sa gasesc cafeaua gata rasnita....
6.Mi-e frica de foc,....de apa,de inaltime,de adancime si de multe altele....
7.Beau direct din flaconul de apa plata....
8.Prefer torsul pisicii....
9.Asta da....l-am inlocuit cu internetul....
10.Urasc sa umblu desculta....

Deci,eu nu mai am nimic de facut duminica asta.
Am sa admir un pic "Toamna" lui Dumitru Rusu ("La multi ani!" si dumnealui):

si apoi am sa citesc nepotilor o poveste de Alexandru Mitru.E si asta o placere uitata de unii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu