vineri, 11 noiembrie 2011

11.11.2011 ora 11 si 11 minute

Fiti cu ochii-n patru! Asa am sa fac si eu....Merg sa-l iau pe Dragos de la scoala si mai tarziu,spre seara va impartasesc ce am observat.
Pana atunci.... cred ca Mircea Dinescu a vazut ceva :
E ziua lui astazi(La multi ani !) si poate lui i s-a aratat mai repede:
Sper sa aflu mai tarziu....

La revedere!

E ora 20 si 25 de minute acum. In sfarsit am reusit sa revin.
Desi am fost foarte atenta n-am observat nimic deosebit astazi 11.11.2011 la ora 11 si 11 minute si nici mai tarziu.Dar mama mea avea o zicala:"Nu zice hop pana n-ai sarit" asa ca raman in asteptare pentru ca mai sunt cateva ore bune din ziua de azi.
E adevarat ca l-am auzit din nou pe Boc spunand ca ne va ingheta pensiile ,dar aproape ca m-am obisnuit cu asta si nu disper inca.Aman disperarea pentru la anu'.

Ceea ce ma framanta ,insa,este privirea speriata a lu' Dinescu din poza de mai sus.
N-am aflat din ziare explicatia asa ca nu pot sa fac decat supozitii:
-Sa-i fi aparut in fata ochilor imaginea lui Paracelsus (n.11.11.1493 sau 1494) incercand sa-i faca "o vrajitorie cu masca stiintifica" un elixir al tineretii?



Dar Mircea Dinescu mi-a replicat:

Sunt tânăr, Doamnă

Sunt tânăr, Doamnă, vinul mă ştie pe de rost
şi ochiul sclav îmi cară fecioarele prin sânge,
cum aş putea întoarce copilul care-am fost
când carne-mi înfloreşte şi doar uitarea plânge.

Sunt tânăr, Doamnă, lucruri am aşezat destul
ca să pricep căderea din somn spre echilibru,
dar bulgări de lumină dac-aş mânca, sătul
nu m-aş încape în pielea mea de tigru.

Sunt tânăr, Doamnă, tânăr cu spatele frumos
şi vreau drept hrană lapte din sfârcuri de cometă,
să-mi crească ceru-n suflet şi stelele în os
şi să dezmint zăpada pierdut în piruetă.

Sunt tânăr, Doamnă, încă aripile mă ţin
chiar de ating pământul pe-aproape cu genunchii,
această putrezire mă-mbată ca un vin
căci simt curgând prin dânsa bunicile şi unchii.

Sunt tânăr, Doamnă, tânăr, de-aceea nu te cred,
oricât mi-ai spune, timpul nu-şi ascute gheara
deşi arcaşii ceţii spre mine îşi reped
săgeţile vestirii, sunt tânăr. Bună seara!

-Mi-am zis atunci:poate i-a aparut in fata Nikolai Vsevolodovici Stavrogin (reincarnat in persoana politicianului Octav Cozmanca) din romanul "Demonii" a lui Dostoievski (n.11.11.1821) pentru ca l-am auzit cu urechile mele spunand odata ca
n-ar vrea sa vina Judecata de Apoi ,sa ne intalnim din nou cu totii pentru ca nicidecum n-ar vrea sa-l reintalneasca pe Octav Cozmanca(cel putin asa am inteles eu ideea ,cer scuze daca am inteles gresit).Dar nici asta nu mi s-a parut veridica pentru ca episodul s-a intamplat demult si cred ca s-a uitat.






Acuma , e adevarat, ca si scarba poate sa te sperie. L-am auzit recent spunand ca:"Mi-e scarba de Crin....".Mda....parfumul prea puternic al crinilor pot provoca si scarba.Nici mie nu-mi plac crinii...

-Sau poate s-a intalnit cu "Sotia diavolului" alias Magda Goebbels(n.11.11.1901,Berlin)......






Dar am respins si ideea asta....Doamna respectiva nu mai poate arata asa tanara si frumoasa iar el e tanar....n-avea cum sa-i atraga ea atentia....




-Poate ,pur si simplu, a vazut pictura asta alui Paul Signac (n.11 noiembrie 1863,Paris) si s-a speriat:


Dar alaturi de ea era si asta ,asa ca probabil i-o fi venit inima la loc:


-Sau o fi vazut poza asta a lui Leonardo DiCaprio(n.11.11.1974) ? Ei,hai ca asta ,totusi, e mai tanar!


Poate n-o fi nici asta....Am facut doar niste presupuneri....
Dar acum o sa pun o poza care ,poate, il va amuza....Sa va fie clar : eu nu fac politica! Poza asta e pur si simplu amuzanta:


(Nu,domnul din fotografie nu s-a nascut in 11.11.... poate maimutica....)

Da....cred ca l-a amuzat si pe el:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu