sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Buy Nothing Day

Sa nu cumparati nimic astazi.Astazi facem economie .Plimbati-va prin magazine ,priviti si atat.Chiar daca va va rasuna in urechi vocea Tinei Turner(n.26.11.1939)spunand ca tot ce vedeti sunt pur si simplu "The Best" sa nu cumparati nimic.Azi e ziua in care nu se cumpara nimic.
Eu n-am stiut asta de dimineata si-acum imi pare rau....Am facut praf vreo suta si ceva de lei si asta nu-i putin lucru pentru un pensionar.Asa-mi trebuie daca n-am putut sa stau in casa....
Dar pe Tina Turner puteti s-o ascultati:



Si chiar daca ,prin absurd, Eugen Ionescu(n.26.11.1909) va va transmite ca este "absurd" sa nu cumparati nimic in sambata asta ,totusi sa n-o faceti.
Mai bine uitati-va la Horatiu Malaiele care va da o...lectie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu