joi, 17 noiembrie 2011

Adio,arme

"Un scriitor trebuie să scrie ceea ce vrea să spună și nu să vorbească despre asta."a transmis Ernest Hemingway participantilor la ceremonia de decernare a premiilor Nobel pentru literatura in anul 1954, atunci cand a fost premiat.Intr-adevar ,Hemingway a scris , atat de simplu,atat de frumos ,fara cuvinte sofisticate,un stil care mie mi-a mers la inima si-l consider scriitorul meu preferat, iar "Adio,arme" este cartea mea de suflet.

M-am folosit de faptul ca astazi e aniversarea zilei de nastere a actorului Rock Hudson(n.17 noiembrie 1925),cel care a jucat in versiunea ecranizata a romanului, realizata in 1957, ca sa va destainuiesc acest lucru.Oare n-am mai facut-o ?
Ecranizarea aceasta,atunci cand am vazut-o,dupa ce am citit prima oara cartea,a raspuns perfect imaginii create in mintea mea de lectura cartii.

Iata afisul filmului si cateva imagini din film aflate in colectia actorului din rolul principal :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu