miercuri, 16 noiembrie 2011

19999

De ce ? Uite-asa ca sa se enerveze si altii cum ma enervez eu cand vad astfel de preturi:1.99 sau 19.99 sau 199.99 si asa mai departe....
Sa va explic: la clicul cu numarul 10000 am dat cadou sampanie ,flori si cele mai frumoase trei zambete.Intentionez sa dau cadou clicului cu numarul 19999 si nu 20000....
Asa....La clicul cu numarul 99999 sper sa-mi pot permite sa dau cadou o.... masina ,dar pana atunci cadouri asa... mai mititele....

Si pentru ca postarea din 21.12.2010 ("Descult in parc") a intrunit cel mai mare numar de clicuri presupun ca doamnei care a dat clic ii place Robert Redford,iar domnului care a dat clic ii place Jane Fonda.
Deci o poza cadou pentru doamna si una pentru domnul:











Corect ? Daca-mi spuneti alte preferinte le schimb.

Si ca sa va alegeti,totusi, cu ceva, pentru doamna o cutie cu bomboane de ciocolata:(am deschis cutia ca sa vedeti cu ce va alegeti....apropo de vorba mamei lui Forest Gump:"Viata e ca o cutie cu bomboane de ciocolata....nu stii niciodata cu ce te alegi")


Iar pentru domnul un cos cu flori si ciocolata pentru sotia sau prietena dumnealui:



Faceti clic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu