joi, 31 ianuarie 2013

Invitatie la ...."schuberiada"....

....adica o seara  de muzica romantica  asa cum  se intampla in urma cu vreo  doua sute de ani la Viena ,seri organizate pentru prieteni de Franz Schubert (n.31 ianuarie 1797 -d.19 noiembrie 1828).
Nu aveti altceva de facut decat sa va asezati comod in fotoliu ,sa inchideti ochii si sa va imaginati atmosfera din vremea aceea si ... sa ascultati. Relaxarea va veni curand .....
In seara aceasta  binecunoscuta Serenade :



Serenade  poate fi interpretata si vocal .....Am invitat-o pe Nana Mouskouri  sa ne faca placerea sa o cante :



Daca doriti versurile  vi le dau aici in limba germana (evident,asa se potrivesc cel mai bine ) :

Leise flehen meine Lieder
Durch die Nacht zu dir
In dem stillen Hain hernieder
Liebster komm zu mir
Flüsternd schlanke Wipfel rauschen
In des Mondes Licht
In des Mondes Licht
Willst mein liebend Herz du lauschen
Warte Liebster nicht
Warte Liebster nicht

Hörst die Nachtigallen schlagen
Ach sie flehen dich
Mit der Töne süßen Klagen
Flehen sie für mich

Sie verstehn des Busens Sehnen
Kennen Liebesschmerz
Kennen Liebesschmerz
Rühren mit den Silbertönen
Jedes weiche Herz
Jedes weiche Herz

Lass auch dir das Herz bewegen
Liebster höre mich
Bebend harr ich dir entgegen
Komm beglücke mich
Komm beglücke mich
Beglücke mich

Si in incheiere sa ascultam si varianta lui David Garrett. Mi se pare extraordinara !








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu