miercuri, 9 ianuarie 2013

Apropo....politica....

N-am mai discutat politica de ceva vreme....m-am linistit ....avem guvern stabil  ( acelasi guvern "cel mai cinstit" adus la gradul de comparatie superlativ  absolut "foarte cinstit"). In continuare vom trece de la  a-l tolera  la a ne mandri cu el....Sa ne traiasca !

De fapt , mi-am adus aminte de politica pentru ca astazi  un mare politician  american  ar fi implinit 100 de ani.Este vorba de :
Richard Nixon, (n. 9 ianuarie 1913, Yorba Linda, California - d. 22 aprilie 1994)
Nu stiu ce cunostinte  aveti dvs.despre  acest nume ,fost presedinte  american,dar eu ,care am foarte putine cunostinte despre politica, asociez  acest nume  cu un mare scandal politic ( se intampla si la case mai mari !) si cu demisia ( asta se intampla doar la case mai mari !) sa in urma acestui scandal.
Daca vreti sa aflati lucruri "fascinante" despre el, va recomand proaspatul articol  al jurnalistei Debra Bell de la adresa http://www.usnews.com/news/articles/2013/01/09/five-fascinating-facts-about-richard-nixon-on-his-100th-birthday.Din cate am inteles eu din acest articol  Richard Nixon  ar fi fost un mare fan al sportului,si-ar fi condus ( ca sofer)  viitoarea sotie la intalnirile cu alti barbati,ar fi avut o intalnire foarte matinala ,in 9 mai 1970,la  Lincoln  Memorial, cu  cativa studenti protestatari  si  ar fi locuit alaturi,ca vecini, cu unul din "dusmanii" sai.
Cam atat ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu