miercuri, 23 ianuarie 2013

Dejunul....

....era cat p-aci  sa scriu "Dejunul pe iarba",dar mi-am amintit ca e iarna si nu tine....doar asa de dragul de a iesi cu scandal....mai bine nu....
Atunci mai bine sa aleg o actiune (aceea de a sta culcata) care se petrece undeva intr-un loc inchis unde sa nu te traga curentul chiar atat de tare si asta mai mult de dragul "motanului tuciuriu" pe care nici nu-l vazusem pana n-am citit comentariile lui Paul Ioan din Revista Magazin la adresa  lui Edouard Manet (n. 23 ianuarie 1832, Paris – d. 30 aprilie 1883, Paris) ,dar mi-e teama ca unele persoane s-ar incalzi mult prea tare si ar simti nevoia sa deschida fereastra sau (mai rau pe criza asta) sa dea drumul la aparatul de aer conditionat....
Luandu-ma cu vorba am  adus-o (fara sa vreau)   pe Olympia in fata dvs.,dar am s-o trimit inapoi la "Salonul Refuzatilor"....Priviti,totusi, motanul de la picioarele Olympiei....E provocator !

Dar cum am titrat "Dejunul" sunt datoare sa va ofer ceva de mancare....Am cautat si-am cautat ,dar n-am gasit decat aceste piersici:
Face bine sa le mancati la micul dejun pe stomacul gol....

Si ceva care o sa va incante privirea....Mai  inofensiv nici nu se poate....Un buchet de liliac :
Pana sa infloreasca liliacul admirati-l pe acesta .....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu