sâmbătă, 13 octombrie 2012

Rugaciunea lui Gellu Dorian

La multi ani !
Gellu Dorian (n. 13 octombrie 1953, Botoșani) este un scriitor român  membru al Uniunii Scriitorilor din România.
Mai multe  la adresa http://stiri.botosani.ro/stire/32965/Gellu+Dorian%3A+O+m%C4%83rturisire,+trei+c%C4%83r%C5%A3i+%C5%9Fi+o+premier%C4%83+teatral%C4%83!.html

Rugaciunea
Am spus-o de cum am vazut în fata ochilor
prapastia care se deschidea în mine, iar în interiorul ei
statea atârnat un firicel de ata
în vânzoleala unui milion de andrele din care numai una
putea împleti plasa în care sa ma arunc,
mult mai târziu mi-am dat seama
ca buzele mele se miscau fara voia mea
înaintea somnului din care nu stiam daca ma voi mai trezi,
cineva se ivea în mine si ma salva
desi prin preajma nu parea a fi moartea
ci mai curând mici pericole din care ea se putea isca
asa cum peste straturile de salata seceta,
acum fac acest lucru cu speranta în care stau ascunse
toate zilele mele fericite ratate pâna acum,
si mi-ar fi de ajuns doar una
pe care as sti sa o înmultesc
sau sa mi-o fac haina pe care sa nu o mai dezbrac niciodata.

Frumos si trist.... Oare Dumnezeu ne aude doar daca suntem tristi ?
Parca-i mai usor daca  e si putin umor.....M-am hotarat ....m-apuc de tricotat....:)














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu