duminică, 14 octombrie 2012

All's Well That Ends Well

"Totul e bine cand se termina cu bine" era de parere Shakespeare si sunt intru totul de acord....
In momentul in care am fost anuntata sa ma uit la televizor ca se intampla ceva special  si anume ca un  tip de vreo 43 de ani face un salt din stratosfera (il pregatea de mult timp,l-a si amanat de cateva ori,dar ,recunosc, am multe lipsuri in activitatea mea de a ma informa) m-am apucat repede sa impletesc o plasa ,in eventualitatea ca ar putea sa se arunce aici langa geamul meu ,dar nu mai impletisem de dinainte de revolutie si....
abia atat am reusit sa fac....
Of,Doamne, bine ca a ajuns cu bine pe Pamant !
Desigur,cred ca sunteti mai bine informati decat mine si stiti cine este .Il cheama Felix Baumgartner si este nascut in 20 aprilie 1969,Salzburg,Austria  , de meserie parasutist .Cititi la adresa :http://en.wikipedia.org/wiki/Felix_Baumgartner
Si aici imaginile  din seara asta  de pe MEDIAFAX.ro: http://www.mediafax.ro/life-inedit/saltul-istoric-al-lui-felix-baumgartner-aventurierul-aerului-a-ajuns-cu-bine-pe-pamant-dupa-ce-a-sarit-de-la-altitudinea-record-de-39-000-de-metri-10214289

Ca sa-mi vina inima la loc  am sa caut un episod din vechiul serial de pe vremuri "Sfantul", in care  facea pe sfantul  Roger Moore (n.14 octombrie 1927 ) un bine cunoscut actor englez .
Iata aici prezentarea filmului :

Hai sa-l coloram un pic :


Pentru barbatii care se jeneaza sa sara din stratosfera  am cautat cateva fotografii cu...."Devil Woman"...asa ca sa le creasca si lor adrenalina....
Pardon....nici chiar asa....

Asta :

Sau asta ... ca are si aripi de inger :


 Si cantecul lui Sir Cliff Richard (n. 14 octombrie 1940 în Lucknow, India ca Harry Rodger Webb) cântăreț de muzică pop britanic ridicat de regina Angliei la rangul de cavaler, devenind astfel primul cântăreț de muzică pop, cavaler.
  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu