sâmbătă, 6 octombrie 2012

Peste rabdari te-am asteptat....

 Pentru cele care obisnuiesc sa intarzie la intalnire ( sau si mai rau ,sa nu mearga deloc) un cantec care sa le faca sa le mustre constiinta ....



                                                                   
Atunci cand ai promis ca vii
Mi-am pus camasa de nylon
Aceea cu pasmanterii,
Si-n suflet inca un zorzon.

Ma lustruisem pe bombeu
Paseam atent sa nu ma sfarm;
Miscandu-ma destul de greu;
Infipt in  blugii bleu jandarm.

Peste rabdari te-am asteptat,
Incins de-un patos urias,
Sa-ti darui moftul preferat
Si-o trotineta cu atas.

Dar n-ai sosit nici mai apoi
Incat, de-a binelea posac,
Mi-am procurat tigari de foi
Si le-am topit cu basamac.

Vezi tu, acum la mine in piept
Se zbat suspinele fierbinti,
Si n-am habar ce mai astept
In lumea in care tu ma minti.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu