duminică, 7 octombrie 2012

Daca-ti pasa de mine ar fi bine sa mi-o spui astazi...

.....pentru ca astazi este  "You Matter To Me Day" ziua in care trebuie sa-i spui  persoanei de care iti pasa  ,prin vorbe simple si frumoase , ca este o persoana importanta in viata ta ceea ce o va face sa-si consolideze increderea in ea si o va face sa se simta bine.Poti sa-i faci si un cadou ....un cadou face bine intotdeauna....
Sa va dau cateva sugestii.....
Desigur va pasa de sotiile dumneavoastra....Puteti sa le aratati asta cumparandu-le :
o pereche de manusi de protectie
sau :
o masina de spalat vase
....depinde cat de mult va pasa....
Desigur va pasa de sotii  dumneavoastra....
Dragul meu, pentru ca imi pasa de tine,  ti-am cumparat cadou un  GPS  ca sa nu mai ratacesti drumul spre casa....
Si cateva ganduri (ale altora) despre verbul  "A-țĭ păsa" :

Îmi pasă
Adrian Paunescu

Mi-e dor de tine
Şi nu-mi ajung celelalte
Uite ca un surogat
Pentru puritate
Nu s-a găsit.

Mi-e dor de tine
Mi-e tine de tine
Mi-e înlăuntrul meu de tine
Mi-e nu ştiu cum,
Mi-e nu ştiu ce,
Mi-e dor de tine ca de acasă.

Îmi pasă!


Cui ii pasa de noi ?:

Întrebare
Radu Gyr

Adâncă-i noaptea, orele profunde...
Gemând, spre raftul cărţilor mă-ndrum
şi-ntreb în şoaptă fiece volum:
-Tu eşti? Şi cartea fuge şi se-ascunde.

Plângând, întreb portretul ei acum:
-Tu eşti? Şi nici iubita nu-mi răspunde.
Îmi umplu cupa-n vin să mă scufunde,
întreb: -Tu eşti? Şi cupa piere-n fum.

Şi-ntreb şi spada mea: -Tu eşti? Şi tace.
Şi, cum mă prăbuşesc în jilţ, înfrânt,
din zid o umbră albă se desface...

Mă-ntorc spre ea cu sânge în cuvânt
şi-n ochii lui Iisus e numai pace.
Întreb: -Tu eşti? Şi umbra spune: -Sunt.

Din citapedia.ro
"Dacă te gândeşti că nimănui nu-i pasă de eşti viu sau mort, încearcă să nu plăteşti câteva rate."
(anonim)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu