joi, 16 august 2012

WOW !

De ce ?
Pentru ca se apropie clicul cu numarul 39999 !
Statisticile imi spun ca postarea Bruegel Saga (13 septembrie 2011) are cele mai multe clicuri . Deci un iubitor sau o iubitoare de  pictura . Am sa le  daruiesc tot o pictura de Pieter Bruegel cel Batran  si anume Turnul Babel.

Si asta pentru ca si blogul meu  poate fi considerat un fel de .....harababura  ca in Turnul Babel.... Multe domenii : literatura,muzica,arta,stiinta ,filozofie,design,media,sport....dar nimic nu este aprofundat.
Am considerat ca cine vrea sa se specializeze intr-un anumit domeniu are multe alte surse de studiu.
Pentru o cultura generala informatiile pe care le-am transmis cred ca sunt suficiente.Am titrat si in alte limbi nu numai in romaneste pentru ca e bine sa stim cate putin din mai multe limbi.

"Daca dragoste nu e, nimic nu e " am considerat ca se potriveste blogului meu atata vreme cat toti cei pe care i-am amintit aici au creat ceva ,au lasat ceva in urma lor  pentru ca au avut dragoste pentru ceva : literatura,muzica,arta,stiinta.....

In speranta ca place un pic  harababura mea ,multumesc clicului 39999 si tuturor celor care-mi  dau clic !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu