marți, 28 august 2012

Daca e marti....

....nu,nu e Belgia ( a fost un film cu titlul "Daca e marti,e Belgia") n-am cum sa ajung eu acolo...
Dar daca e marti  si mai ales 28 august inseamna ca :
- vom citi sau vom recita sau vom asculta poezii de Goethe (n. 28 august 1749, Frankfurt am Main – d. 22 martie 1832, Weimar) .Iata una luata de pe http://poezii.citatepedia.ro/de.php?p=2&a=Goethe :

Departe în mine (Nähe des Geliebten)

În gând te am,
Când razele de soare
Pe mare cad;
În gând te am,
Când luna pe izvoare
Străluce-n vad.

În ochi te am,
Când pe poteci de munte
În praf mă-nec;
Şi noaptea, când
Pe vreo îngustă punte
Cu tremur trec.

În zvon te am,
Când se înalţă valuri
Şi larmă fac;
Şi când ascult
În pacea de pe dealuri
Cum toate tac.

Departe-mi eşti,
Ci-n toate ale mele
Te simt aci!
E ceas de-amurg,
Curând clipi-vor stele,
Oh, de-ai veni!

-vom citi o carte de Lev Tolstoi  (n. 28 august(sv) / 9 septembrie(sn) 1828, Iasnaia Poliana - d. 7 noiembrie(sv) / 20 noiembrie(sn) 1910, Astapovo) poate "Razboi si pace " sau "Anna Karenina" sau cel putin vom urmari una din ecranizarile acestor romane .Si ca sa va starnesc interesul am sa va arat doua fotografii cu Natasa Rostov ( in persoana actritei Audrey Hepburn-cea mai reusita Natasa dupa opinia mea):


            

-sau poate vreti sa cititi un roman politist ....eu nu citesc romane politiste dar o recomand pe Rodica Ojog Brasoveanu (n. 28 august 1939, București, d. 2 septembrie 2002)  pentru ca e romanca si va recomand cartea "320 de pisici negre" pentru ca imi plac pisicile negre si pentru ca am si eu o pisica  aproape neagra si poate va uitati la ea  daca nu vreti sa cititi cartea.
Asta-i cartea :



Si asta-i pisica mea :


Bruneta mea cu ochii verzi

-si daca tot e 28 august ar fi pacat sa n-o ascultati  pe Shania Twain  (n.28 august 1965)cantand impreuna cu Lionel Richie  acest cantec deosebit :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu