sâmbătă, 2 iunie 2012

Guess Who

Ghici ghicitoarea mea...

Ati ghicit ?  E un cantaret de hip hop roman....Sorry ...hip hop nu mi se potriveste....Cui ii place il gaseste pe net....
Dar ia ghiciti ....Cine se ascunde in retelele de socializare ?





E mare nevoia de socializare !  Toti socializam ....

Si  Ea :   

Ne-am intalnit pe net
Intr-o retea de socializare
Mi-a aratat pe cer (cel de pe net)
O stea din Carul Mare ....
Apoi m-a invitat la o plimbare....
Abia atunci vazui ce varsta are
Putea sa fie.... chiar si tata mare...

                                                         
                                                                       

Si   El :                                                        

Fiind baiet pe net cutreieram
Si ma opream ades la cate-un site
Cu fete fel de fel socializam
Pana'ntr-o zi cand soarta-mi zise "ait !"
 

Opreste-te si cheam-o la plimbare
S-o vezi si-apoi sa spui cum ti se pare...


Ne-am intalnit spre seara intr-o gradina
In rochia-i cea alba pasea ca o regina
Parea o fetiscana  iesita din liceu....
Si i-am sarit in fata....dar ce vazui?!!!....muzeu?!!!       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu