vineri, 15 iunie 2012

Cum devii milionar

 
Un milionar american îşi aminteşte cum a devenit el milionar:
- Când am fost băiat, am venit în America. În buzunar nu am avut decât 2 cenţi.
Am cumpărat 2 mere murdare, le-am spălat, şi le-am vândut cu 4 cenţi fiecare.
Apoi am cumpărat cu aceşti bani 4 mere, şi le-am vândut cu 8 cenţi fiecare...
- Şi ce-a urmat după asta?
- După asta a murit mătuşa mea şi mi-a lăsat o avere de 1 milion de dolari.
 
Matusa Tamara
 
Nu ma lasa inima sa va las sa adormiti cu milionul si cu aceasta imagine.....
Mai bine renuntati la milion  pentru un vis cu imaginea urmatoare si o :
 
Poveste de la începutul lumii: cum a creat Dumnezeu blondele.
Întâi a făcut gâsca, apoi a făcut găina... apoi s-au terminat penele!
Si apoi a venit zambetul de Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu