joi, 2 mai 2013

Seara tinerilor.....

....căsătoriţi....Astăzi  de "Ziua Naţională a Tineretului" ( conform Legii nr. 425/28 octombrie 2004, ziua de 2 mai a devenit ''Ziua Naţională a Tineretului'') m-am gândit să  aleg  segmentul tinerilor căsătoriţi  pentru a discuta puţin despre ei  într-o manieră care să ne facă să zâmbim.Avem nevoie de aşa ceva după ce toată ziua ne-a urmărit  Joimăriţa  să vadă dacă  ne-am făcut treaba sau nu....Era cât  pe-aci  să mă prindă şi să-mi ardă  unghiile....norocul meu că mi  le-am muşcat....

Am să vă prezint doi tineri proaspăt casătoriţi foarte sobri aşa cum cere solemnitatea  momentului,doar că el are o figură foarte nedumerită  şi întrebătoare....cred că nu prea îşi dă  seama ce i se întâmplă :

Dar  asta se întâmplă şi la case mai mari...ba chiar mai rău am putea spune....se poate întâmpla să fii cuprins de panică  şi să ceri  ajutorul  asistenţei....


Dar totul e bine când se termină cu bine....Toată lumea e fericită si mulţumită :

iar mirele  trece marea (nu doar pragul) cu mireasa în braţe :

Urmează  poze în decoruri de vis care să imortalizeze momentul  şi să ţină  fericirea-n loc:

apoi  luna de miere :

"Cei doi tineri căsătoriţi îşi pertec luna de miere într-o croazieră pe Marea Neagră. Ea suferă de rău de mare. El încearcă s-o facă să uite.
- Priveşte acolo, în zare, se vede un vapor.
- Te rog, nu mai vreau să aud de aşa ceva! Să-mi spui numai atunci cînd o să se zărească un tren!"





apoi  regulile fiecăruia care trebuiesc respectate :


"Soţul : -eu am 3 reguli care trebuie respectate.
1-micul dejun să fie gata la ora 9 ,indiferent dacă sunt acasă sau nu.
2-pranzul la 13,indiferent dacă sunt acasă sau nu.
3-cina la 21,indiferent dacă sunt acasă sau nu.

Soţia : -eu am o regulă.
-fac sex de 3 ori pe săptămână indiferent dacă eşti acasă sau nu."

şi apoi zilele următoare cu gătit  şi ....etc.:

"Soţia: - Ţi-a plăcut felul doi, dragă? L-am făcut din cartea de bucate.
- Altădată să foloseşti paginile. Coperta era cam tare."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu