marți, 14 mai 2013

Să ai "un ochi pentru muzica"....

Vedeţi  la adresa   http://webcultura.ro/muzica-pentru-un-stol-de-vrabii/#p-0  ce înseamnă asta....E foarte interesant  ce scrie acolo....
Eu m-aş mulţumi  şi doar  cu o ureche muzicală.....

şi nu-mi lipseşte doar tatuajul....ar fi simplu dacă ar fi doar atât....
Mi-ar fi fost uşor să aleg atunci din atâtea variante de pe  youtube a cântecului  "Tico-Tico no Fubá" a brazilianului (tot brazilian ,ca cel din articolul recomandat mai sus) Zequinha de Abreu (1880-1935)

Zequinha de Abreu (1880-1935)
pe cea mai bună dintre ele .Cântecul a fost un hit internaţional  prin anii  '40.După priceperea mea nu este uşor de interpretat şi ne-au rămas o grămada de variante atât vocale cât si instrumentale.
Pentru amuzament şi nu numai (adică sper să vă facă şi plăcere ) am ales câteva variante :
Doamna are voce frumoasă dar .....trebuie mai repede:

Doamna o cântă ceva mai repejor:

Dar s-o auzim pe Dalida :


Variante instrumentale sunt multe,multe .....Vă las să le alegeţi de pe youtube pe care le doriţi....

Eu am ales una ...(de fapt aici voiam să ajung)....Doamnelor şi domnilor ....David Garrett :



Noapte bună !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu