sâmbătă, 25 mai 2013

Au înflorit macii !

Da, asta s-antâmplat deja în urmă  cu vreo doua , trei săptămâni şi am fost entuziasmată şi atunci ,dar n-am apucat să mă exprim aici....Şi  sunt atât de mulţi prin unele locuri şi fac un contrast atât de vesel  între verdele crud al ierbii , rozul pal al florilor de măceş şi purpuriul  petalelor de maci ,care  se unduiesc în bătaia vântului ca nişte flăcări de foc viu , încât orice umbră de tristeţe dispare şi priveşti  înmărmurit la  peisajul oferit de această  primăvară   târzie  a lunii lui florar.
Am cules (de pe internet) un buchet mare de maci si  i-am aranjat într-o vază (le-am pus un fundal de lan galben de grâu încă  necopt  şi un cer albastru aproape fără nori) ca sa vi-i arăt :

dar am fotografiat şi maci adevăraţi  în drumul  spre " locuinţa  mea de vară" care "e la ţară" la câţiva  km  de aici.Am văzut  şi locuri cu mult mai mulţi maci,dar nu ne-a venit la îndemână să oprim maşina....Aceştia sunt aşa...o mică dovadă  ca au înflorit macii...



Da, aş vrea  "ca  macii din livezi / pe toţi cu mâna (mea) să-i scutur" şi chiar  "s-alerg cu pălăria  după fluturi"....
Dar mai bine să facă  asta "doua fete vesele":
O primăvară frumoasă în continuare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu