luni, 6 mai 2013

Canapeaua....

....care-ţi dă momente de relaxare....ştiţi să vă alegeţi  canapeaua potrivită ?
Aveţi aici o adresă : http://www.cuidei.ro/2013/01/16/cum-alegi-canapeaua-potrivita/ şi dacă sunteţi mai ciudaţi aveţi aici topul celor mai ciudate canapele din lume :http://findutopia.wordpress.com/2009/07/29/top-10-cele-mai-ciudate-canapele-din-lume/ .Am copiat aici patru  din ele :

pentru iubitorii de yoga :
pentru pupăcioşi :

pentru cei care vor să doarmă în piscină :

pentru copii :





Eu mi-am ales una veche tare (nu mi-am putut permite una nouă) ....Mi s-a spus ca a a fost a unui tip.... ...Sigmund Freud (n. 6 mai 1856, Freiberg, astăzi Příbor/Republica Cehă - d. 23 septembrie 1939, Londra) care a fost un medic neuropsihiatru evreu austriac, fondator al şcolii psihologice de psihanaliză. Am fost asigurată că voi avea un somn foarte relaxat şi voi visa frumos....
Iată  canapeaua :

Mamă şi  ce vis am avut.... Se făcea că ....tot întrebam :"Ce vrea domnu' de la mine ?" şi auzeam  un cântec...şi vedeam ....Pasărea Colibri...  şi ....auzeam : "I-auzi,ia ....Să-mi iau canapeaua "...Dar asta-i canapeaua mea....



 Fă un cost la un prost
Care a rămas far-adăpost.
Voi plăti dar va şti
Că nimic nu mă mai poate-opri.

Da, calea-i largă,
Lumea-i albă
Şi răbdare nu mai am
S-o aud netam-nesam:

Ba că vorbesc,
Ba că prea tac,
Ba că beau cafeaua
Numai cu caimac,
Ba că să ascult si să strâng mai mult
Cureaua,
Ba m-a iubit,
Ba m-a urât,
Ba s-a săturat de mine
Până în gât,
Plus că zicea, i-auzi, ia,
Să-mi iau canapeaua!

Intrigat, timorat,
Geamul de la uşă a crăpat,
De necaz, când am tras,
Clanţa-n mâna dreaptă  mi-a rămas.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu