joi, 14 februarie 2013

Valentina's Day

Doamna din fotografie  se numeste Valentina-Vali Zavoianu si scrie poezii atat de frumoase  incat, citindu-le, iti fac sufletul sa vibreze  in acorduri de iubire.


Am sa va dau doua adrese unde puteti sa gasiti poezii scrise de ea : http://www.poezii.biz/afiseazapoezie.php?poem=118446 si http://generatiainblugi.blogspot.ro/.
E bine sa cititi astazi poeziile ei  ....va fi o lectie despre iubire ....
Si nu se poate sa nu am si eu pe blogul meu cateva din poeziile  sale. Ii multumesc !


FARA VALENTINE'S DAY


Se inventara sarbatori iubite
În care oamenii, pe rând, îsi spun
Iubirea în cadouri spilcuite
Si dorul în baloane de sapun.                                                

Se inventara pasi în calendare,
De parca oamenii-ar uita sa mearga;
Sa nu spui "te iubesc" la întâmplare,
Baloanele de dor sa nu se sparga.

Asa ca ma revolt, sunt împotriva,
Sa îmi reglementeze ei iubirea
Si s-o aseze sec într-o arhiva
Din care sa ramâna amintirea.

Si razvratita spun iubirea toata
Si azi, si mâine, si întotdeauna;
Sa spuna ei pe an numai o data,
Si eu sa spun tot timpul, ca nebuna.

Si n-au decât sa-nvete a iubi
O zi pe an ca niste condamnati.
Eu te iubesc în fiecare zi...
Sa fim de calendarul lor salvati.

 Celor care nu stiu sa
 iubeasca                                                
                                                                                                  
Golit de vise, orb si ratacit,                                                            
Azi nici o lume nu te mai încape.                                                       
Nu stii de ce-ai plecat, de ce-ai venit,
Nu stii de esti departe sau aproape.



Dormi singur ca un pustnic printre stânci,
Îmbratisând Morgane si iluzii,
Presari minciuni pe ranile-ti adânci                                                   
C-un suflet de copil îti faci perfuzii.
                                                                                                               
Nici în oglinda nu te mai privesti
Si, muribund, arunci cu pietre-n îngeri.
E-adevarat, nu esti capabil sa iubesti,
Te stingi pierdut în lista ta de plângeri.

Ti-ai inventat zavor, încuietori,
Închise-s toate usile spre tine.
Nu stii daca traiesti sau daca mori
Si nu mai vezi ce-i rau si ce e bine.

Golit de vise, orb si ratacit,
Azi nici o lume nu te mai încape.
Nu astepta în van sa fii iubit,
Când tu lasi egoismul sa te sape.



Iarta-ma!

Sper sa ma ierti, iubite, asta noapte,                                          
C-am scris în gândul meu un act fictiv
De condamnare-a dragostei la moarte,
Sperând c-o sa te uit definitiv.

Sa ierti ca pregatisem esafodul
Sa ard pe rug si amintiri si vis
Si funiei încolacisem nodul
Sa spânzur dragostea ce mi-ai promis.

Sper sa ma ierti, iubite! Stii prea bine
C-a fost o descarcare de furii;
Atât de-ndragostita sunt de tine
Si-atât de mult ma doare ca nu vii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu