duminică, 24 februarie 2013

Iubiti-va romaneste...

...a fost indemnul zilei de azi  peste tot unde  lumea si-a amintit de ziua indragostitilor  cea romaneasca : Dragobetele,iar ca fotografii au fost postate  in general  o pereche de tineri,fata si baiat,in costume nationale romanesti :
Desigur in povestile de dragoste romanesti  ( ma refer la cele amuzante) pe baiat il cheama Ion si pe fata o cheama Maria.
Deci sa vedem cum se mai iubesc Ion si Maria....

Ion vine intr-o seara acasa grabit si-i zice Mariei:
- fa, amu te dezbraci...tragi toate perdelele...si te bagi in pat
- da mai am oleaca de treaba
- ce-am spus am spus
Maria indeplineste toate dorintele lui Ion, se baga si acesta in pat, trage plapuma peste ei si zice:
- No, amu sa iti arat ce ceas cu fosfor mi-am luat....







Ion, tanar absolvent de medicina, merge intr-un sat ca stagiar. Medicul titular pe post tocmai isi luase concediu de odihna asa ca il lasa pe Ion singur o saptamana. Revenit din concediu, medicul il intreaba curios:
- Ei, cum te-ai descurcat?
- Pai prima oara mi-a venit o baba ce o durea capul si i-am prescris algocalmin, apoi a venit un copil julit la un picior si l-am pansat si ieri... a venit Maria, s-a dezbracat, s-a urcat pe canapea si mi-a zis ca nu a mai vazut barbat de 6 luni.
- Si tu ce i-ai facut?
- Pai... i-am pus picaturi in ochi...

Intr-o zi,Ion si Maria  decid ca atunci cand Maria il vede pe Ion cu o cana plina cu apa in mana, sa stie ca are pofta de sex.
In prima seara,il vede Maria pe Ion cu cana,se dezbraca si-l asteapta-n pat,pregatita.
In a doua seara la fel.
In a treia seara, Ion era cu o galeata plina cu apa in mana.
-Aoleu, asta chiar are pofta de sex nebun in seara asta! il asteapta in pat mai sexy ca niciodata.
Cand o vede Ion asa ii spune:
- Marie!! Noua ne arde sura si tie iti arde de sex !?

Ion se trezeste in toiul noptii singur, in pat, fara nevasta-sa Maria. Iese afara si o cauta.
 Dupa ceva timp o gaseste langa o capita  de fan facind sex cu Gheorghe si ii zice:
- Ce faci Marie? Maine, poimaine te-oi prinde si duhanind !

Ion,fericit dupa ce a facut dragoste cu Maria :
-No,Marie, amu spune-mi si tu ,draga,ceva dulce...
-Ceva dulce,dulce ?
-Da,Marie....
-Marmelada.....

Sunt bancuri culese de pe internet....Daca ati zambit  continuati sa va iubiti ....romaneste....Mai sunt cateva minute din ziua aceasta....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu