sâmbătă, 22 decembrie 2012

Omul din stele

Ar fi fost mai potrivit sa va recomand  "Omul din stele " ieri  pentru ca venirea extraterestrilor era o ipoteza a infaptuirii presupusei Apocalipse care trebuia sa se intample ieri....Dar pur si simplu nu mi-am amintit numele actorului si nici titlul filmului...Imi aminteam un film in care a jucat un rol de psihopat  avand-o ca partenera pe Sandra Bulock dar  nici titlul acestui film  nu-l stiam asa ca am renuntat la idee si v-am recomandat "Becket"...Nu ati fost in pierdere vizionand "Becket"...
Astazi dintr-odata mi-am amintit numele actorului : Jeff ....Bridges nascut pe 4 decembrie 1949 in America.
Da....am verificat ....nici Wikipedia zilei de 4 decembrie nu-l mentioneaza la nasteri....Nici o problema, mai suntem in luna decembrie asa ca ne vom aminti despre el astazi....Ia vedeti.... tot blond ....asta e ...
Daca ar arata extraterestri ca el ....mai ca mi-as dori sa vina....
Deci el este "Omul din stele" care a venit pe  Pamant  luand infatisarea  sotului mort al personajului feminin,
 partenera sa din film in persoana actritei  Karen Allen.
Iata afisul filmului :

 Si  un trailer :



Va uurez o seara placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu