luni, 3 decembrie 2012

Lectia de patinaj

 S-au anuntat temperaturi sub zero grade asa ca este tocmai potrivita o lectie de patinaj.
In ce ma priveste am facut in studentie  vreo dou sau trei lectii, nu mai tin minte exact. Imi aduc aminte ca dupa prima lectie nu stiam de ce am febra musculara la brate  ca doar nu facusem altceva decat sa ma plimb tinandu-ma de mantinela  in jurul patinoarului....Probabil imi incordasem muschii sa nu scap din maini mantinela.....Apoi ,dupa inca o lectie,sau doua , am inteles ca n-am nici o sansa  sa ajung in  centrul patinoarului pe picioarele mele.... asa ca m-am resemnat privind la televizor campionatele de patinaj artistic ....

Sa o vedem pe  Katarina Witt (n.3 decembrie 1965) dansand pe gheata  dupa muzica din opera "Carmen" de Bizet.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu