sâmbătă, 3 septembrie 2011

Seara de sambata......Fiecare vis are un preț ....



Cand proaspat imbogatitul Bud m-a sunat la telefon sa ma intrebe daca vreau sa ne intalnim sambata seara, fredonandu-mi melodia atat de indragita la telefon, am fost atat de incantata incat,de teama sa nu se razgandeasca,am intrebat repede:
-Unde?
Raspunsul a venit tot atat de prompt :
-pe Wall Street.
Zis si facut.Am intrebat Wikipedia unde este Wall Street si mi-a raspuns:"Wall Street is a street in Lower Manhattan, New York City."
Am chemat repede un taxi,apoi un avion si din nou un taxi(ce sa va spun,mi-am cheltuit toate economiile mele din ultimii 20 de ani si am mai facut si un credit de nevoi personale pe care l-am primit doar cu buletinul....dar ce conteaza pentru fericirea care ma astepta acolo ...) si ....am ajuns sambata ,in seara asta.
M-am invartit eu cat m-am invartit pe-acolo (nu stiam de ce e lumea atat de agitata)
si ma uitam sa-l zaresc pe EL.Il stiam doar din poze,iar lui ii spusesem ca voi avea in mana un trandafir rosu drept semn de recunoastere.
Cand,deodata aud o voce in spatele meu:
-Pe mine ma astepti,baby ?
Ma-ntorc si dau cu ochii de:

Cred ca va dati seama ce am simtit....Am alergat de nu ma mai tineau picioarele si o data am intors capul sa vad daca nu cumva ma urmareste si am rasuflat usurata cand mi-am dat seama ca mi-a intors si el spatele si a plecat.
Se mai vedea doar asa o pata nedefinita in departare:

Dezamagita am hoinarit mai departe pe Wall Street,am trecut pe langa un cinematograf care avea urmatorul afis:

Atunci mi-am dat seama ca , de fapt,Bud ma invitase la film,doar ca eu credeam ca Bud e cel din planul al doilea al afisului....Urmarind filmul m-am dumirit ca Bud era Charlie Sheen nascut in 3 septembrie 1965, New York.
Am inteles si mesajul filmului adica :"Fiecare vis are un pret..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu