miercuri, 25 noiembrie 2009

Dirty dancing

De cateva zile ma incearca o raceala sau o gripa tare urata.O fi porcina? Dar cum eu am reactii intarziate s-ar putea sa fie numai aviara.Da, dar nu e pasare ca porcul...
Pardon e vorba de gripa nu de friptura.Chiar asa se poate spune friptura aviara sau friptura porcina?Pe cine pot intreba aici pe pamant?Domnule Pruteanu trimite-mi tu un raspuns de-acolo de unde esti.Poftim?Sa te las in pace?Ok,nu te mai deranjez cu astfel de intrebari stupide.Oricum nu am in casa decat ceai.Iarasi ceai?Intre doua ceaiuri o repriza de clantanit si apoi un somn agitat cu vise....Se facea ca eram intr-o sala mare cu oameni imbracati in costume de epoca iar unul din ei cu vreo trei coroane pe cap puse una peste alta imi spunea:bebelusha dans....hai nu mai fa pe mironosita ,hai danseaza.Oh,your majesty,I can't,ii spuneam eu,pasamite vorbeam alta limba.Am inceput s-o strig apoi pe cea care m-ar fi putut salva:Julianneeeee...
Dar nimic.Era plecata la raliu.Hai danseaza odata,nu intelegi?E un ordin!-imi spune iar cel cu coroanele...Bine,dar sa nu ma prigonesti daca n-o sa-ti placa.Acum doar atat pot:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu