joi, 28 martie 2013

Vine iepurasul.....

....de zapada ?


Hai sa chemam primavara  prin versurile lui Boris Ioachim (n.25 inuarie 1967)  din poezia "De iarna" :

De aspră iarnă, albă-i toată firea…                           
Tu, primăvară, cam pe unde eşti?
Şi, tu, iubito, mai ştii ce-i iubirea? –
Căci nu-mi mai spui deloc că mă iubeşti.  
       






De sticlă rece, parcă, mi-e obrazul       
Şi sufletul – un bulgăre îngheţat…
Sub crivăţ şuierat mi-aplec grumazul,
Iar tu, iubito, cred că m-ai uitat.



Hei, albă iarnă, searbădă şi grea                  
Şi rece, cum mi-e sufletul acum,
Hai, du-te-acolo unde-i casa ta
Şi primăverii calde lasă-i drum.

 







Iar tu, iubito, poate că-n april,
La mine, surâzând, vei reveni
Şi, poate-n sufletu-mi, uşor, tiptil –
Te vei întoarce într-o-nsorită zi…                           








                                  

 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu