miercuri, 20 martie 2013

Nevoia mea de fericire....

....mi-o amageam de cateva zile  cu cateva bomboane fine de ciocolata , care mai aveau si putin lichior cu o aroma si un parfum apetisant , pe care le luam dintr-o cutie de bomboane de ciocolata primita in dar cu nu mai stiu care ocazie....Cutia o ascunsesem intr-un loc numai de mine stiut si in fiecare dimineata ( pentru ca nevoia de fericire apare odata cu ivirea zorilor ) ma  amageam consumand cateva din ele.
Dar astazi..........surpriza!... cutia era goala desi ,stiu sigur, mai ramasesera cateva in ea....
Apoi,incercand sa ma resemnez ,m-am asezat in fata calculatorului si incercam sa aflu noutatile zilei.Mi-a sarit in ochi expresia "Don't worry ,be happy" pentru ca astazi se sarbatoreste pentru prima data Ziua internationala a fericirii (pe un site am citit ca pe 28 iunie 2013 -??!!- a fost fost votata de ONU a se sarbatori la 20 martie).Deci,hai sa fim fericiti !





Da,dar cu ce? Fericirea are chipul lor:






Fiti fericiti ! Am plecat  sa-mi cumpar fericirea.....mai am cativa bani pe card ,sper sa-mi ajunga pentru o cutie cu bomboane....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu