miercuri, 3 august 2011

Mie-mi place Mihaela....

Si mi-a placut de la inceput.Are un dar innascut pentru profesiunea de moderator in emisiunile televizate.E naturala,spontana ,inteligenta si tot ce vreti.Imi aduc aminte de plecarea ei prima data de la Antena ,de la Duminica in familie...Pusesera vreo doua sau trei in locul ei si n-au mai facut decat vreo doua emisiuni...Si-au dat seama ca n-avea rost sa continue...
Spun toate astea pentru ca am vazut multe cuvinte jignitoare la adresa ei in presa,in emisiuni televizate,in forumuri pe net si mi se pare nedrept ...Dar ce sa-i faci,invidia e mare....e mare pacoste in sufletul omului....
Astazi e ziua ei.Ii spun "La multi ani !" si-am sa pun aici o poza mai veche sa serveasca drept model viitoarelor mirese:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu