vineri, 6 mai 2011

Vis de suportat realitatea


Se facea ca eram intr-o sala de judecata….Judecatoarea , o figura cunoscuta (Doamne,de unde o stiu pe femeia asta?) , ma privea batjocoritor si striga la mine:
-Esti o idioata !
-Poftim ? ingaimai confuza....
-Pentru ca esti ! tuna raspunsul ei...Uite, ca sa nu spui ca n-am avut rabdare cu tine am sa-ti arat o poza cu o ....locatie.Ai de facut un drum de 8 ore pana acolo de mers pe jos in pas destul de vioi ,un drum de munte destul de greu ,dar la sfarsit ajungi aici (si-mi arata pe un ecran mare o fotografie incantatoare) unde ai sa-ti petreci tot timpul pe care-l ai la dispozitie....Nu te mai doare capul ,numai flori si iarba verde....Hai,ai 5 minute la dispozitie sa te hotarasti....asteapta o gramada dupa tine pe care trebuie sa-i rezolv azi,n-am mai mult timp sa-ti ofer....
Priveam inmarmurita fotografia de pe ecran,ma si imaginam tavalindu-ma prin iarba si flori multicolore....
-Ei ? Mai ai 3 minute.....
Vocea ascutita a judecatoarei m-a trezit din visare....Imi strafulgera prin gand o intrebare.
-Pot sa va intreb ceva ?....spusei aproape soptit...
-Hai ,zi mai repede....
-Am calculator si internet acolo ?....
-Ce ? Esti intr-o dunga ? Stiam ca esti idioata ,dar nici chiar asa....Poate ma infurii si nici nu-ti mai astept raspunsul....N-ai decat sa-ti continui existenta insignifianta acolo unde esti....
Nici nu termina de zis judecatoarea si doi politisti ma luara de subtiori si ma trageau spre iesire.O multime de oameni ma priveau razand :Ha,ha.... ce idioata.....
-Sfarrrrr.....sfarrrrrr auzii in ureche si ma trezii....Era modul lui Grig de a ma trezi ....
-Grig,hai sa-ti dau de mancare ....spusei vesela alungand din minte amintirea visului abia sfarsit....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu