duminică, 27 octombrie 2013

Ziua 300

Azi 27 octombrie 2013 este ziua cu numărul 300 din acest an. Dacă 2013 ar fi fost an bisect era ziua 301.  Şi pentru că e duminică şi avem timp mai mult  de relaxare hai să ne distrăm cu.... o statistică a zilelor care au trecut până acum  din anul acesta.
Au trecut câte 43 de zile de marţi, miercuri, joi, vineri, sâmbătă  şi duminică ( cea de a 43-a zi de duminică este în derulare). Vestea bună este că au fost numai 42 zile de luni  în care am spus :
Dacă  sunteţi  o excepţie  şi  lunea e ziua dvs. norocoasă,  aveţi şansa să recuperaţi lunea pierdută în următoarele 65 de zile care au mai rămas din anul acesta pentru că  vor  fi  câte 10 zile de luni şi de  marţi  şi câte 9 zile de  miercuri, joi, vineri, sâmbătă şi duminică.
După un calcul simplu, anul acesta, ziua de marţi  este favorizată  pentru că se petrece de 53 de ori  faţă de 52 de ori  pentru celelalte zile ale  săptămânii. Dacă marţea e ziua dvs. norocoasă  vă puteţi declara fericit  anul acesta.
Ziua cu numărul 300  ne-a  adus şi trecerea la ora de iarnă. A fost cea mai lungă noapte pentru că ne-am culcat după ora de vară  şi ne-am sculat după ora de iarnă. Dacă veţi păstra acest obicei  veţi dormi cu o oră în plus şi vă veţi trezi mai odihniţi.
E duminică, o zi de toamnă deosebit de frumoasă cu temperaturi plăcute şi am să vă arăt o fotografie cu peisaj de toamnă  de pe drumul ce mă duce la  casa de la ţară :

Vă invit mai târziu la  http://bloguldeduminica.blogspot.ro/....poate scriu ceva şi acolo....
Pisicuţele vă aşteaptă :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu