joi, 12 septembrie 2013

Pâinea noastră cea de toate zilele...

....ne-o dă primul ministru mai ieftin de la 1 septembrie pentru că i-a scăzut TVA-ul  de la 24% la 9%. Măsura a fost stabilită nu  de dragul consumatorului cât de speranţa guvernului  că, astfel,  va scădea evaziunea fiscală în Industria Panificaţiei.
Nu-mi este clar cine a câştigat  şi cine a pierdut ca urmare a acestei măsuri, dar eu  am luat-o, e adevărat, cu 50 de  bani mai ieftin decât  acum două săptămâni această pâine care are ( şi asta e adevărat) gust de pâine adevărată  ca pâinea de casă ( ca la ţară).
Satisfacţia mea n-a durat, însă, prea mult.Când am scos câteva felii să fac sandwichuri  am avut următoarea surpriză :
Sau, poate, intenţia producătorului este să mă determine să fac economie şi la unt şi alte chestii pe care vreau să le pun între feliile de pâine ?  Sau,  de unde, dumnezeule, o fi ştiut că n-am voie să mănânc multă pâine ?
Asta chiar mă pune pe gânduri.....
Mai spunea cineva că, dacă vrei să slăbeşti sau ,măcar, să-ţi  menţii silueta trebuie să mănânci ... gaura de la covrig.....
Poftă bună să avem !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu