luni, 12 august 2013

Ce n-a văzut Parisul ?....

....până  acum....Vă spun eu dacă nu ştiţi ....Nu i-a văzut pe Antonia şi pe  Dragoş.....Şi ar fi regretat....

Acuma....ce-i drept nici pe mine nu m-a văzut ....nici până acum şi.... nicio speranţă  de acum încolo...
Îmi voi călca pe orgoliu şi voi recunoaşte că cea care regretă şi va regreta voi fi eu....El, Parisul, habar nu are de existenţa mea pe acest Pământ....Pe când eu îl ştiu din adolescenţă  de pe vremea când îl citeam pe Dumas (atât tatăl cât şi fiul său )....Asta e !

Nu am altceva de făcut decât să-mi imaginez că-l însoţesc pe  Joe Dassin în cântecul următor .Vai, cum am putut să scriu aşa ceva ? ...Joe Dassin (n.5 noiembrie 1938- d.20 august 1980)....rectific :"sa-mi imaginez că-l însoţeam  prin anii  1970 - 1980..."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu