vineri, 14 iunie 2013

Povestea de dragoste .....

a lui Radu Florescu (n.14 iunie 1961)

La mulţi ani !
"vine lupul cel tînăr şi mă caută
ştiu că pot să-l ţintesc în frunte
zile în şir stau la pîndă
îl aştept în vizuina lui pînă ce trupul
îmi miroase a lup.
îl aştept aici
el sigur mă caută acasă între cei patru pereţi
doarme în patul meu
se gîndeşte la mine
îmi iubeşte femeia. seară de seară
mă aşteaptă la masă
uneori se plictiseşte atît de rău
încît începe să urle
."


Şi câteva  gânduri din urmă :

„am cincizeci de ani.
 am trăit aproape o jumătate de secol
 si la masa la care stau si-mi beau paharul cu absint
 vine îngerul si-mi zice:

am cincizeci de ani. Sînt obosit
 mi-e lehamite de lumea asta
 si ca să ne treacă vremea mai usor
 hai dă si tu ceva de băut”


"Poezia nu înseamnă cantitate. Scrii atât cât crezi că poți respira."(http://zch.ro/?p=3635)


Despre Radu Florescu la adresa :
http://melidoniumm.wordpress.com/2012/06/14/radu-florescu-fascinatia-marginii/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu