joi, 8 noiembrie 2012

Mihaela si Mihai

 Pentru ca noi romanii facem un pic de discriminare in venerarea celor doi Arhangheli Mihail si Gavriil ,
venerandu-l mai mult pe Mihail (poate pentru ca e asa  mai bataios ,are si sabie cu care ne apara de fortele diavolului) ,am sa incep  si eu cu urarile pentru cei care poarta numele de Mihai si Mihaela.
Inainte de asta am sa va dau cateva adrese sa cititi despre obiceiurile care se impun intr-o astfel de zi de sarbatoare :http://bistrita24.ro/articole/Sfintii-Arhangheli-Mihail-si-Gavril--sarbatoriti-astazi--3697 ,  
http://www.crestinortodox.ro/datini-obiceiuri-superstitii/obiceiuri-traditii-sfintii-arhangheli-mihail-gavriil-68770.html  si http://www.ziare.com/social/sarbatoare/sfintii-arhangheli-mihail-si-gavril-traditii-si-obiceiuri-1132080 .
Important este ca in ziua de astazi sa nu lucram nimic  ceea ce nu cred ca ar fi o problema la noi pentru ca tocmai am vazut pe facebook  un anunt facut de cineva razand cu lacrimi .Iata anuntul :
Probabil pe Doru D.Munca  l-a vegheat Arhanghelul Mihail la cap si nu la picioare, ducandu-l apoi  nu se stie unde pentru ca nu stim daca in momentul acela Arhanghelul Mihail  avea la el cheile de la poarta raiului.
Vom vedea daca pe parcurs Arhanghelul Gavriil (responsabil cu vestile) ne va face un anunt cum ca va avea loc un remake al celui care a fost  Doru D. Munca.

Dar sa revenim asupra celor care poarta numele de Mihai si Mihaela .Dintre cei un milion si cinci sute de mii de romani care poarta numele acesta m-am hotarat s-o aleg pe Mihaela Mihai si in felul acesta am rezolvat problema si cu Mihaelele  si cu Mihaiii....

La multi ani,Doamna Mihaela Mihai ! Vocea dumneavoastra deosebita ne-a incantat ( si continua sa ni-l incante si acum) auzul.
Am ales cantecul "De-ai fi o salcie la mal" pentru ca e o frumoasa declaratie de dragoste  pe care poate s-o faca o femeie unui barbat,de pilda unui ....Mihai ,astazi de Sfantul Arhanghel Mihail....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu