luni, 23 iulie 2012

De dor....

..... de ce ? De alt anotimp....Am  citit undeva ca in fiecare anotimp ne e dor de altul....Nu mai tin minte cine a spus asta,dar e adevarat.....
Mi-e dor de o gura de aer proaspat si rece de iarna cu zapada multa , pufoasa si moale dintr-un varf de munte neumblat de oameni asa ca in imaginea urmatoare :

O bataie zdravana cu zapada si o plimbare cu sania trasa de cai :

apoi m-as intoarce din nou la vara  ca  inca n-am secerat graul.....al meu e verde inca....

Mi-e dor de-un buchetel de toporasi culesi din zapada la inceput de primavara :

M-as bucura de parfumul lor si-apoi m-as intoarce in vara ca inca n-am secerat graul......

Mi-e dor de culorile toamnei :

......dar inca n-am secerat graul......Doar ce-am scuturat toti macii :

Maine m-apuc de secerat !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu