sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Ioana si Ion

Ioana Bulcă (n. 7 ianuarie 1933, Craiova) sau "Ana lui Slavici" cum a numit-o regizorul Victor Iliu pe protagonista filmului "La Moara cu noroc " o mare actrita a neamului nostru romanesc.Sa-i uram "La multi ani!" si sa revedem filmul care i-a adus consacrarea la o varsta tanara:





Va mai amintiti de Ion Frunzetti?
Asteptam cu nerabdare ( mi-e rusine s-o spun,dar asta era !)sa termine prelegerea despre arta din care (iarasi mi-e rusine,dar) nu intelegeam nimic la vremea aceea ,ca sa inceapa serialul preferat(nu-mi aduc aminte care).
Deci a fost critic de arta,eseist,traducator,poet (n.7 sau 20 ianuarie,dar "Ion" e sigur).
Daca va intereseaza critica de arta aveti aici o carte :






In ce ma priveste, eu am gasit intr-un blog cateva versuri din Shakespeare in traducerea lui.Iata-le:

tu poți să te-ndoiești de soare

de focul ce scînteie-n stea,

de legile nemuritoare

dar nu și de iubirea mea.

(traducere Ion Frunzetti)

Suna atat de frumos incat il iert pentru timpul pierdut asteptand cu nerabdare sa-si termine prelegerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu