sâmbătă, 31 decembrie 2011

Look back in....2011

La sfarsit de an facem bilantul :ce am facut,ce n-am facut,ce puteam face mai bine,ce nu trebuia facut,ce mai am de facut.....N-am sa fac o analiza foarte minutioasa ci , am sa privesc in urma ,asa cum privesc de la fereastra aceste femei ( pictate de Bartolomé Estebán Murillo un pictor spaniol nascut in 31 decembrie 1617) cu un zambet amuzat si ingaduitor( nu stiu daca se citeste si ingaduinta pe chipul lor ,dar asa presupun eu) ceea ce vad in fata ochilor :


Eu privesc in urma la blogul meu si afirm ,cu multa ingaduinta ,ba chiar fara modestie (ar spune unii) ca am creat o mica enciclopedie (suna tare pretentios ?)care cuprinde personalitati din arta,literatura,teatru si cinema,muzica,filozofie,stiinta,istorie,geografie,sport,politica,media,design... asezate in ordinea calendaristica a zilei de nastere.In pagina principala am exemplificat ,recomandand spre citire,vizionare,ascultare, creatii ale unora din aceste personalitati.Desigur,e foarte departe de a fi completa aceasta enciclopedie dar ,cred eu, e folositoare pentru a ne imbogati cultura generala.

Da....La sectiunea "Oameni obisnuiti" stau cel mai rau....Imi propun pentru anul urmator sa ma ocup mai mult de ei....

Inchei urandu-va sanatate (in primul rand),un bilant cu realizari profitabile excedentare si un proiect pentru anul urmator cu 100% sanse realizabile.

La multi ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu