miercuri, 14 decembrie 2011

Calatoria

Se implinesc 508 ani de la nasterea lui Nostradamus,cel care a facut atatea profetii care s-au dovedit a fi adevarate pe parcursul timpului care s-a scurs de la moartea lui.Sper ca nu mi-a facut si mie o profetie pentru ziua de azi si anume aceea ca nu se mai dau pensiile pentru ca asta ar fi mai grav pentru mine, astazi, decat cine stie ce cataclism prevazut si adeverit.



In speranta ca-mi voi gasi pensia in bancomat mai zabovesc putin pentru a va spune o poezie (asta e ,imi plac poeziile!) a lui Paul Éluard (poet francez n.14.12.1895)


Nu sunt singur ....(adevarat ,se vede din fotografia care este un portret al poetului facut de Rene Magritte))

Împovărată
de fructe uşoare pe buze
încununată
de mii de flori felurite
mândră
în braţele soarelui
fericită
de-o pasăre cunoscută
fermecată
de-o picătură de ploaie
mai frumoasă
ca cerul de dimineaţă
credincioasă

De-o grădină vorbesc
visez

Dar tocmai iubesc.

Si mai spune poetul:"E nevoie doar de câteva cuvinte pentru a spune ceea ce contează cu adevărat." Si adauga :"Călătoresc în ochii tăi."

Cat de simplu si cat de frumos spus ! Mai ca-mi vine si mie sa fac o calatorie....
" Ramai sanatoasa, cucoana,
Ca-mi iau geamantanul si plec!"

Apropo....va place geamantanul meu ? Priviti:




Imi iau doar portmoneul si plec sa-mi iau pensia....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu