sâmbătă, 29 octombrie 2011

Cum s-o dai sa fie bine ?

Chiar asa ! E intrebarea pe care mi-o pun si eu....in legatura cu numarul clicurilor date acestui blog...Eu incerc fel de fel de variante pentru a va determina sa faceti clic , dar ba e prea mult de lucru si nu am timp,ba-mi lipseste inspiratia ,ba "nu am chef azi",ba..... Dar sunt optimista de felul meu ...Daca as fi atins perfectiunea ce-as mai avea de facut ?....
Asa si cu filmul pe care vreau sa vi-l propun azi.Titlul in romaneste e foarte potrivit.Cei ce l-au realizat l-au numit "The Dilemma".Iata afisul:



Parerile date pe Cinemagia.ro sunt ca s-a vrut sa fie o comedie ,dar nu prea razi insa nici drama n-o poti numi....
Nu l-am vazut ,dar vreau sa-l vad de dragul Winonei Ryder pentru ca azi e ziua ei.
Incercati si dvs. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu