marți, 1 martie 2011

Vino,primavara !

Ieri umblam cu dadaia prin oras la platit facturi scadente.
Aerul rece de-afara si zapada, care se incapataneaza sa mai stea facandu-ne drumul greu ,nu dadeau semne ca vine primavara.
La un colt de bloc o femeie in varsta vindea ghiocei:trei,patru fire intr-un mic cosulet de rachita....M-am oprit sa-i privesc si sa-mi cumpar un cosulet de-acela sa am si eu in casa ghiocei,doar ,doar s-o indupleca primavara sa vina.
-4 lei maica,hai ca nu-i scump,ma indemna batrana...
-Ce vrei sa faci,Lucico? Cum sa dai,doamne iarta-ma,4 lei pe trei fire de ghiocei?4 lei e o paine,Lucico!Si-apoi la ce-ti mai trebuie?Nu ai tu cati ghiocei vrei si tot felul de flori acolo in calculatorul tau si nici treaba nu mai ai sa le schimbi apa...? Astia mor pana maine si ,iaca ,ai dat 4 lei degeaba....
Asa ma sfatuia si ma tragea dupa ea dadaia....
Drept urmare am sa caut sa-mi pun aici pe blog niste ghiocei....daca tot nu trebuie sa le schimb apa....Si am mai multe fire....uite-asa :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu