miercuri, 28 octombrie 2009

Si totusi ..... migrena

Frumos cuvant migrena ...daca n-ai simti-o si n-ai sti ce inseamna ai putea crede ca e o prajitura sau o floare.
Dar cand te trezesti dimineata cu o durere de cap ingrozitoare care-ti da senzatia ca la fiecare miscare a capului s-ar putea sa-ti plesneasca teasta si sa ti se imprastie peste tot si mai ai si senzatia ca ti se intoarce stomacul pe dos iar intre timp ochii nu suporta lumina atunci sa stii ca ea ,migrena,ti-a facut o vizita.
Si nu pleaca cu una cu doua....Pana n-o tratezi cum se cuvine se tine scai de tine oricat i-ai da a intelege ca e un musafir nepoftit.
Saracu Dom'profesor Catul Bogdan si el suferea de migrene ! Pe el l-am tratat cu cafea in care am pus cateva picaturi de lamaie si i-a trecut.
Dar mie nu-mi trece asa.Cand vine migrena asta pe capul meu nici nu vreau sa vad cafeaua.Imi face greata.Atunci imi storc o lamaie (lamaia e buna) ,inchid ochii si beau sucul acela acru ,de ti se strepezesc dintii si ti se face gura punga , dintr-o inghititura (hai doua sau maximum trei)apoi iau doua somoioage de vata pe care le moi in spirt medicinal si mi le pun in urechi(poate sa sune telefonul sau sa ciocane la usa ca nu mai auzi nimic - oricum nu te intereseaza atunci nimica) dupa care imi leg capul cu un fular mai lung sa-l pot infasura de cateva ori in jurul capului si ma culc la loc.Incet,incet dupa ce trec vajaiturile din urechi vine si somnul care vindeca.Dupa cateva ore de somn te scoli ca noua sau aproape.Iti vine pofta si de cafea si de internet si de scrabble. Chiar asa migrena e un scrabble sau daca e un e liber poti sa pui graminee sau margine sau....
Margine ? - mai bine zis " pe verdea margine de sant / crestea macesul singuratic/dar vantul serii nebunatic/pofti-ntr-o zi pe flori la dant.
Da,chiar asa Tudor Gheorghe cu Valtul rozelor incheie terapia migrenei.Ascultati si
incercati :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu