luni, 26 octombrie 2009

Buna dimineata.Buna dimineata.Buna dimineata.

Imi plac diminetile acum cand nu mai alerg sa prind condica la poarta fabricii.Uneori ma trezesc , cu un cantec superb, mierlele care salasluiesc in copacii din spatiul verde din preajma blocurilor din cartier.Le vad uneori .Sunt mici,negre , cu cioc rosu-portocaliu si gurese nevoie mare.De fapt ele nu canta pentru noi ci sporovaiesc pe limba lor despre grijile si nevoile lor.Probabil ne si barfesc si nu cred ca au o parere foarte buna despre noi cand vad atata mizerie in jurul blocurilor.Dar asta e o alta poveste pe care nu vreau s-o las sa-mi strice dimineata....
Sunt prima care ma trezesc in casa si primul drum care-l fac e la bucatarie sa pun de cafea.Apoi mananc ceva -sa nu beau cafeaua pe stomacul gol- dupa care imi savurez cafeaua in fata calculatorului.
Of, tehnica asta ! Ce m-as fi facut fara ea ? Cu ce mi-as fi umplut timpul daca n-as avea calculator si internet ?Slava domnului ca le am !
Se aude cantecul care incearca sa-l trezeasca pe EL in fiecare dimineata.E Shania Twain si dupa cateva acorduri orchestrale ii spune :"Let's go " .Unde l'o fi chemand in fiecare dimineata ? Dar n-are nici un succes ...Cafeaua mea e mult mai eficienta pentru ca eu o pregatesc cu ....dragoste si pentru ca :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu