luni, 5 ianuarie 2015

Poveste de iarnă

Ne-am obişnuit în ultimii ani cu ierni blânde, fără zăpadă sau cu câte o fulguială simbolică. Dar anul 2015 şi-a  zis că  ne-a fost destul răsfăţul acesta... Aşa că ....a venit iarna mai adevărată decât în ultimii ani. Acu' vreo două sau trei seri a început să fulguiască. Aşa  se  vedea  în  lumina  felinarului  de la fereastra mea :


Dimineaţa, sub geamul meu arăta aşa :

Iar drumul spre casa de la ţară arăta aşa :

Ce o fi făcând Codiţă  (Crăcănel sau Shadow, e totuna)? Cum a auzit motorul maşinii ne-a aşteptat în   faţa porţii :
Hei,aţi venit?Nu ştiam cum să vă anunţ că totul s-a albit în jurul meu !

Uitaţi-vă cum arată grădina...Nici oasele pe care le-am pus bine nu le mai găsesc....

Şi pe terasă şi pe cuşca mea şi chiar brăduţul l-a năpădit ....vedeţi :


Şi între timp au mai apărut două ciudăţenii...Voi le-aţi adus? Cine sunt ăştia ?


Nici măcar nu are nasul comestibil....
                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu