vineri, 14 noiembrie 2014

Oficial ne merge bine

Aşa am înţeles din anunţul făcut, cu mare pompă, de premierul, încă, în funcţie. Institutul Naţional de Statistică s-a grăbit să elaboreze datele statistice  cu două zile înainte de ziua alegerilor prezidenţiale pentru ca premierul sa-şi încheie campania electorală  umflându-se în pene cu realizări marcante : România  are creştere economică şi, de fapt, nu a fost în recesiune tehnică aşa cum se vehicula acum câteva luni. Atunci când  EUROSTAT-ul  spunea că România a intrat în recesiune tehnică, INS (care tot veşti bune ne-a dat iniţial ) şi-a cerut scuze că a gresit. Dar acum ambele instituţii s-au pus de acord. Unii analişti economici spun că nu e chiar aşa, că cifrele, că modul de calcul, că ....Ce să înţelegem noi ? Pe vremea când eram studentă la Politehnică se spunea că haosul din lume l-au creat ....economiştii ! Aşa o fi ?! În ce mă priveşte, în calitate de absolventă de Politehnică (dar fără simţ tehnic) i-aş mai adăuga şi pe jurişti ca fondatori ai haosului.
Dar să nu-i uităm pe politicieni pentru că, până la urmă, despre politică e vorba aici.
Duminică, adică poimâine, avem de ales omul care să ne reprezinte , preşedintele ţării,  al nostru, al românilor.
Avem de ales între un tontălău ( la Braşov se spunea despre saşi că ori sunt foarte deştepţi, ori tontălăi  - nu era variantă de mijloc) şi un şarlatan. Un tontălău politic ( doar politic, sper) şi un şarlatan politic (şi nu doar politic, cred).
A vota sau a nu vota : aceasta-i  întrebarea !
Deşi  mi-e greaţă  de tot ce e legat de politica românească  am să  merg la vot. Şi chiar dacă  îmi place ca oamenii să zâmbească, zâmbetul lui Ponta mă scârbeşte  profund.
Deşi :
şi  simt că  votez degeaba :
Democraţia  îmi spune :
Cine dracu e Democraţia ?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu