miercuri, 24 noiembrie 2010

Sfarsit de noiembrie

Ce putem face intr-o zi de sfarsit de noiembrie cand vremea neobisnuit de frumoasa care a fost pana acum s-a cam terminat facand loc unei toamne tarzii potrivita,de altfel,acestei perioade?
Uitandu-ma pe Wikipedia la 24 noiembrie am vazut ca este ziua de nastere a pictorului francez Henri de Toulouse-Lautrec (n. 24 noiembrie 1864, Albi - d. 9 septembrie 1901, Malromé/Gironde).
Sincer,eu am aflat de el cand am vizionat filmul "Moulin Rouge"-versiunea 1952.Nu,nu l-am vazut chiar in 1952,dar undeva intre anii 1960-1970,copil fiind.Mi-a placut foarte mult filmul si de aceea am sa incep cu el.E o dupaamiaza de noiembrie tocmai buna pentru a vedea acest film.
Puteti alege si versiunea mai noua cu Nicole Kidman,dar versiunea din 1952 are mai mult farmec,iar Toulouse Lautrec in interpretarea lui Jose Ferrer pare mai verosimil.
Uitati-va la poza lui Toulouse Lautrec si la scena din film:





Si acum expozitia Toulouse Lautrec :







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu