sâmbătă, 16 octombrie 2010

Seara Oscar Wilde



Citate:
-Am gusturi simple. Mă mulţumesc cu ce-i mai bun.
-Cine, fiind iubit, este sărac?
-Să îţi trăieşti viaţa este ceva foarte rar. Majoritatea oamenilor doar există.
-Adevărul este rareori pur şi niciodată simplu.
-Dacă banii nu aduc fericirea, atunci vreau să îmi trăiesc nefericirea într-un confort total.
-Îmi plac oamenii mai mult decât principiile şi nimic pe lume nu-mi place mai mult decât oamenii fără principii.
-Trebuie să fim modeşti şi să ne amintim că toţi ceilalţi ne sunt inferiori.
-Întotdeauna iartă-ţi duşmanii. Nimic nu-i agasează mai mult.
-Sufletul se naşte bătrân, dar devine tânăr. Asta este comedia vieţii. Iar corpul se naşte tânăr şi devine bătrân. Asta este tragedia vieţii.
-Omul este un animal raţional care întotdeauna îşi pierde cumpătul atunci când este chemat să acţioneze în concordanţă cu principiile raţiunii.
-Când o femeie se mărită din nou, o face pentru ca şi-a detestat primul bărbat. Când un bărbat se recăsătoreşte, o face pentru că şi-a adorat prima soţie. Femeile îşi încearcă norocul; bărbaţii şi-l riscă.
-Cred că Dumnezeu, la crearea omului, cumva şi-a supraestimat abilităţile.
-Oamenii cunosc preţul fiecărui lucru, dar valoarea nici unuia.
-Fiecare dintre noi suntem un diavol, şi transformăm lumea în care trăim în propriul iad.
-Deosebirea dintre literatură şi ziaristică este că a doua este de necitit, în timp ce literatura e necitită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu